16 maj 2010

How it was in Furudal!

Så här såg det ut i Furudal i både bilder och film.

Det här är stugan som vi bodde i. Stuga nr 8.

Det här var vad som mötte oss när vi kom in i stugan, en klocka och informations-papper.

En lampa och en TV.

Ett fönster med gardiner.

En lampa och en soffa.

Så fort vår packning låg i huset, såg resten av inredningen ut så här:

Nybäddade sängar.

En diskbänk, kyl och spis.

Ett bord med fyra stolar.


Bilder på en massa skyltar som satt lite här och där!















Jag har kanske skrivit på bloggen att jag har slutat äta godis, om inte, nu vet ni det. Men vid speciella tillfällen så äter jag faktiskt godis, som t.ex. på ett konståkningsläger.








Men ett äpple, det åt jag faktiskt.




SK Gävleskärets logga.



Ett misstag!
Vi åkte till ishallen för att jag skulle åka mitt sista is-pass. När vi kom fram var klockan (se nedan)...

... Klockan var 13:44.

Jag tittade på det omgjorda schemat, och... vi var där 1 timme och 16 minuter för tidigt!

En stund senare var klockan 14:06.


SÅ ÖPPNAR DU DÖRREN TILL DAMERNAS TOALETT!


ETT RIKTIGT STÅHEJ!


NU VET JAG VAR ENTRÉN ÄR!


PÅ VÄG TILL FURUDALS ISHALL!


VÄSKAN RULLAR PÅ!


FURUDALS-SCHEMAT!

1 kommentar:

Carmen sa...

snälla säg!!!